Thursday, December 9, 2010

HE BROKE MY HEART -.-'

You broke my heart -.-' seriously, ihateyou dudes! You yell at me, now, you want me to forgive you. Jangan harap lahh! I'll never forgive you. Jangan berharap lah aku nak maafkan kau. Ughh! Kau dah sakitkan hati aku, skrg bru kau nk minta maaf. Biar aku tunjuk bukti yang kau nak mintak maaf dengan aku kayh -.-' Tunggu je -.-'

CONVERSATION BETWEEN ME AND SYED AFIQ IN FACEBOOK :

Syed Afiq December 10 at 2:03pm Report 
puteri maafkan aku. Sorry apa aku panggil kau hari tu semasa kita gaduh. boleh kau maafkan aku. 
Syazana Pwm December 10 at 2:14pm
hmm, aku rase tak patut pun aku maafkan kau, sebab kau terlalu percayakan orang lain daripada kwan kau sendiri, yeahh, aku happy sangat sebab aku gaduh ngan kau and you dont need to text me again. i'm happy with that. so, aku harap aku takyah text me on facebook apatah lg dlm phone. just go with that girl yang kau percaya sgt kan? now, im happy with my life. knape perlu kau mintak maaf ngan aku? uhh! aku ade eyna and ajim. so, jgn nk kacau hidup aku lagi kayh :D hmm, so. goodbye :D 
Syed Afiq December 10 at 2:16pm Report
maafkan aku je yang aku nak. Yang tu je. Please 
Syazana Pwm December 10 at 2:17pm
kau tak boleh nk paksa2 aku. suka hati aku lahh nk buat keputusan ape pun. kalau aku taknak, TAKNAK LAHH! 
Syed Afiq December 10 at 2:18pm Report
aku bukan nak paksa 
Syed Afiq December 10 at 2:30pm Report
ada satu kawan aku cakap. Kalau kekasih kau tak maafkan kan kau maknanya dia tidak sesuai untuk kau 
Syazana Pwm December 10 at 2:33pm
Yeahh, mmg aku tak sesuai untuk kau, buat pengetahuan kau, mase aku kapel ngan kau, aku tak rase happy lgsg tau tak. so, thats mean aku lgsg tak seuai ngan kau. absolutely tak sesuai. 
THEN, pahal kau taknak balas wehh, kau memang baik, but, kau suka menyakitkan hati orang tau! so, just BACK-OFF!